У жовтні 2023 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 353 звернення від громадян, у тому числі:
- 38 (10,8%) - надійшло поштою,
- 157 (44,5%) – через мережу Інтернет,
- 126 (35,7%) - через онлайн-форму на офіційному веб-сайті,
- 21 (5,9%) – прийнято по телефону
- 11 (3,1%) – під час особистого прийому.
З загальної кількості отриманих звернень:
- 18 (5,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій,
- 1 (0,3%) – з правоохоронних органів,
- 113 (32,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 88 – через Урядову гарячу лінію),
- 214 (60,6%) – безпосередньо від заявників,
- 7 (2,0%) – з інших установ та організацій.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
- у сфері захисту прав споживачів – 261 (73,9%), у т.ч.:
- 110 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 24 скарги на якість житлово-комунальних послуг, 19 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
- 62 скарги на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
- 60 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
- 15 скарг щодо порушення законодавства про тютюнопаління;
- 9 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін.
- у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 48 (13,6%), у т.ч.:
- 18 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
- 14 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
- 8 звернень щодо можливих випадків харчових отруєнь
- 5 скарг на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
- у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 43 звернення (12,2%).