Фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області останнім часом практикують проводити онлайн-семінари в режимі відеоконференції з використанням програми Zoom. Такий формат дозволяє не лише налагодити зворотній зв’язок з громадянами, а й обговорити «наживо» актуальні теми, які турбують та які найчастіше закарпатці порушують у своїх зверненнях.
Днями на одному з таких семінарів розповіли які права має споживач, якщо він придбав товару належної якості. Традиційно захід складався з консультативно-роз’яснювальної частини, під час якої провідний спеціаліст відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Світлана Бруссо розповіла про дії споживачів у разі придбання ними товару належної якості. При цьому посадовець особливу увагу звернула на Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) і наголосила на важливості отримання розрахункового документа (касового чека) під час здійснення розрахункових операцій.
У ході семінару між учасниками відбувся жвавий діалог. Серед питань, якими найбільше цікавилися закарпатці, були такі що стосувалися термінів звернення споживача до продавця для обміну товару належної якості; можливості обміняти на інший товар із наявного в магазині асортименту; стосовно строку, протягом якого продавець зобов’язаний повернути гроші, сплачені за товар, тощо. На всі запитання споживачі отримали кваліфіковані відповіді.