За 9 місяців 2021 року Держпродспоживслужбою виявлено понад 2,4 тисячі порушень при розповсюдженні реклами. За підсумками перевірок встановлено, що найбільше порушень – майже три сотні – стосувалися реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
«Рекламодавці мають чітко дотримуватися вимог законодавства про рекламу. Виключень тут не може бути. Особливо це важливо, коли мова йде про такі вразливі для населення речі, як тютюн або алкоголь», - зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Загалом за 9 місяців 2021 року Держпродспоживслужбою досліджено понад 18 тисяч рекламоносіїв. Найбільше порушень виявлено у сфері зовнішньої реклами (1,7 тисяч), на другому місці – порушення у сфері внутрішньої реклами (571), на третьому – у друкованих ЗМІ (57). Інші порушення виявлені на радіо і телебаченні, а також у рекламі на транспорті.
Нагадаємо, до сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами.