5 лютого у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області за умов дотримання всіх необхідних протиепідемічних вимог відбулась прес-конференція за підсумками діяльності Держпродспоживслужби у 2020 році , керівник Головного управління Олександр Шпита публічно відзвітував про результати роботи Головного управління та окреслив пріоритетні завдання в умовах сьогодення. Захід відбувся за участю представників регіональних ЗМІ .
У ході прес-конференції керівник управління навів детальний звіт за напрямками діяльності структурних підрозділів, озвучив як досягнення служби, так і проблемні питання, які постали на шляху реалізації основних завдань, визначених державною політикою у сфері захисту споживачів, забезпечення епізоотичної, фітосанітарної та санітарно-епідемічної безпеки населення.
Зокрема, представників мас-медіа цікавили питання щодо здійснення фахівцями Держпродспоживслужби заходів державного нагляду за дотриманням протиепідемічних вимог та карантинних обмежень суб'єктами господарювання з метою недопущення стрімкого поширення коронавірусної інфекції. Упродовж минулого року було здійснено 38 тисяч таких перевірок, у ході 6471 перевірки було зафіксовано порушення, за результатами яких вжито відповідні заходи. Також надходили питання щодо розгляду звернень громадян у сфері захисту споживачів: загалом до Головного управління надійшло 748 звернень громадян, з них 36,6% скарги на порушення прав споживачів. За результатами розгляду звернень споживачам повернуто 36 тисяч гривень за товари та послуги.
На завершення Олександр Шпита окреслив основні пріоритети Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області на 2021 рік, серед яких :