Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.
Згідно чинного законодавства споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.
Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області звернулась споживач, яка придбала пароочисник Karcher SC2 EasyFix Premium вартістю 4699 гривень та в ході експлуатації виявила істотний недолік, що унеможливлював використання товару відповідно до цільового призначення.
Споживач вирішила скористатись своїм правом, визначеним ч.1 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", безоплатного усунення недоліків товару, але після проведення гарантійного ремонту ідентичний недолік проявився знову, з незалежних від споживача причин.
Тобто, в розумінні ч.1 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач мала всі законодавчі підстави на розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
Оскільки під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) було виявлено відмову споживачу в реалізації його прав - ТОВ було притягнуто до адміністративної відповідальності, визначеної п.1 ч.1 ст.23 Закону України "Про захист прав споживачів" із накладенням штрафних санкцій у розмірі 47 490 гривень.