Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.
Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.
Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав інвертор мережевий SolarLake 60000 TL-PV вартістю 47394 грн в ТОВ "Екоенергопромінь" (вул. Заводська, 13/1, с. Деребчин, Шаргородський район, Вінницька область). В ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів і забрав пристрій на ремонт, але порушив термін його виконання, в зв'язку з чим споживач поніс збитки. 03 червня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в ТОВ "Екоенергопромінь", в результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.
Мешканка міста Бершадь повідомила про порушення своїх прав у ТОВ "Ясен-Поділля" (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Бершадь, Вінницька область), де придбала меблі з заводським браком за ціною 7495 грн. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а замінити товар було неможливо, оскільки вся партія виявилась з недоліками. 09 липня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в магазині ТОВ "Ясен-Поділля", в результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі, 7495 грн.
Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Держпродспоживслужби.
Вдалих вам покупок!