Відбувся семінар щодо попередження появи сексистської реклами за підтримки представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні за участю представників Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області.
У ході семінару розглянуто питання щодо світових трендів реклами, рекомендації щодо запобігання та боротьби із сексизмом, обговорення поправок до Закону України «Про рекламу», особливості соціальної та Інтернет реклами, презентація роботи Держпродспоживслужби за 2019 рік та обговорення плану співпраці на наступний рік.
Також у робочих групах між фахівцями Держпродспоживслужби, які здійснюють контроль у сфері реклами, проводилися практичні вправи та презентаційні дуелі. Це дало змогу оцінити рівень знань застосування на практиці стандарту недискримінаційної реклами України.
Нагадаємо, що сексистська реклама (дискримінаційна) - це реклама, що за ознакою статі принижує гідність людей, яких зображує, чи споживачів реклами; транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні чи іншого роду переваги однієї статі над іншою; тиражує стереотипні ролі, що обмежують свободу життєвого вибору людини; використовує людину як сексуальний об'єкт з метою привернення уваги споживачів; чи демонструє фізичне насильство представників однієї статі над іншою.
В Україні забороняється розповсюдження реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі.