До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградської області надійшло звернення від мешканця м. Кропивницький. Чоловік придбав в магазині електричний чайник, який виявився неякісним. Через декілька днів користування чайник загорівся прямо під час нагрівання. До того ж охоплені полум’ям уламки завдали шкоди меблям. У ході розгляду звернення фахівці управління захисту споживачів зобов’язали суб’єкт господарювання повернути чоловіку кошти за неякісний товар також суб’єкт господарювання компенсував завдану матеріальну шкоду в розмірі 5000 грн.
Довідково
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначені права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості. Зокрема, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або вимагати заміни товару на такий же чи аналогічний з числа наявних у продавця (виробника).
У разі порушення прав звертайтеся до Держпродспоживслужби за місцем вашого проживання.