Останнім часом херсонські перевізники стали головною темою обговорень всієї громади. Зі свого боку Держпродспоживслужба вирішила нагадати перевізникам про вимоги чинного законодавства у сфері здійснення пасажирських перевезень.
Тому з метою обговорення питань захисту прав споживачів, що виникають при наданні послуг під час пасажирських перевезень громадським транспортом, у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Херсонській області за ініціативи Управління захисту споживачів відбулося засідання круглого столу на тему: «Державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів у частині надання послуг пасажирських перевезень автобусами».
Участь в обговоренні нагальних питань взяли суб’єкти господарювання, що здійснюють автобусні пасажирські перевезення.
На початку зустрічі організатори заходи подякували присутніх за бажання співпрацювати. Начальник Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Наталя Клим наголосила, що пріоритетом у діяльності Управління є спочатку надати якісну інформації та знання у сфері захисту прав споживачів і потім відстежити їх дотримання, що є цілком справедливою формулою у стосунках контролюючого органу та суб’єкта господарювання, оскільки саме такий підхід гарантує покращення будь-якого сервісу.
Заступник начальника Управління захисту споживачів Олександр Мандра зорієнтував увагу присутніх на типових порушеннях, що виникають під час здійснення послуг з пасажирських перевезень, зокрема, наявності таблиці вартості проїзду, відповідності графіку руху транспорту, належного оформлення необхідної документації тощо.
Серед важливих питань круглого столу учасниками заходу на практичних прикладах були розглянуті нюанси розміщення реклами на транспорті, яка повинна відповідати як вимогам Закону України «Про рекламу», так і безпечності транспортного руху.
Доволі насиченою коментарями з боку перевізників стала інформація про численні скарги споживачів щодо неввічливого поводження водіїв з пасажирами, адже останні, на їх думку, часто провокують конфліктні ситуації через відволікання водія під час руху. Тому не слід забувати, що окрім прав споживач згідно з законодавством має ще й певні обов’язки.
У ході заходу кожен мав можливість отримати докладні пояснення від провідних спеціалістів Служби за основними напрямками роботи.
Крок назустріч у порозумінні між перевізником та пасажиром – таким став підсумок круглого столу, що пройшов у дружній та доброзичливій атмосфері. Наприкінці зустрічі фахівці Держпродспоживслужби підкреслили, що у разі необхідності завжди готові надати професійні консультації та допомогу, адже така тісна співпраця – запорука подальшого розвитку бізнесу у рамках правових відносин.