У 2024 році Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області активно працювало з громадянами та обробляло значну кількість звернень і запитів на публічну інформацію. Ось детальний аналіз та висновки за цими напрямками роботи.
Протягом 2024 року до управління надійшло 410 звернень громадян, що надійшли:
Додатково, з Урядового контактного центру надійшло 79 звернень, з яких 59 від контактного центру Держпродспоживслужби України та 20 від контактного центру Миколаївської ОДА.
Основні питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях:
Протягом 2024 року надійшло 30 запитів на отримання публічної інформації (ЗПІ). Розподіл за питаннями виглядає так:
Кількість запитів, за якими відмовлено у наданні інформації, склала 0.
Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області ефективно працює з різними каналами отримання звернень, оперативно реагуючи на потреби та проблеми населення. Звернення громадян охоплюють різноманітні питання, що свідчить про важливість діяльності Держпродспоживслужби. Відсутність відмов у наданні публічної інформації вказує на високий рівень прозорості діяльності Головного управління. Більшість запитів на публічну інформацію стосувалася безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, що підкреслює актуальність цієї теми для громадян.