З початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги. Основна мета — перевірити, наскільки законно і економічно обґрунтовано формуються, затверджуються та застосовуються тарифи для населення.
Результати перевірок свідчать про наявність системних порушень. У 86 випадках із 98 (майже 88%) виявлено недотримання вимог законодавства. Найчастіше зловживання фіксувалися щодо водопостачання та водовідведення.
Основні заходи впливу, вжиті Держпродспоживслужбою:
«Захист прав споживачів — наш пріоритет. Ми оперативно реагуємо на випадки необґрунтованого підняття тарифів, адже прозорість та справедливість при їх формуванні — це базове право кожного громадянина, а не виняток», — наголосив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Якщо у вас виникають сумніви щодо правильності формування, встановлення та застосування тарифів на житлово-комунальні послуги, не зволікайте — звертайтеся до Держпродспоживслужби. Це можна зробити швидко та зручно через онлайн-форму на сайті.
Разом ми формуємо культуру відповідального споживання та прозорого тарифоутворення!