Одне із ключових завдань, покладених на Держпродспоживслужбу – захист споживачів, а одним із інструментів цього захисту є державний нагляд і контроль у галузі реклами.
Так, за І півріччя 2023 року територіальними органами Держпродспоживслужби досліджено понад 8,6 тис. рекламоносіїв, в тому числі:
За результатами проведеного контролю виявлено 904 порушень Закону України «Про рекламу», у тому числі:
Найбільша кількість виявлених порушень була зафіксована серед реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, а саме 57 випадків.
За результатами розгляду справ Держпродспоживслужбою та її територіальними органами прийнято 21 рішення про визнання реклами недобросовісною або прихованою та 40 рішень про зупинення розповсюдження реклами. На порушників законодавства накладено загалом 2,06 млн грн штрафних санкцій, з яких сплачено у добровільному порядку - 726,7 тис. грн; стягнуто у судовому порядку – 366,8 тис. грн і наразі у судовому порядку стягується штрафних санкцій на суму понад 860,8 тис. грн.