Протягом 2023 року до управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 137 звернень громадян, що на 71 більше ніж у 2022 році.
Найбільше звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (95) та урядову «гарячу лінію» (19).
Щодо територіального розподілу, то звернення надходили з:
Питання, порушенні у зверненнях стосувались наступного:
За минулий рік надійшло 14 повторних звернень, які були пов'язані з забрудненням повітря викидами від магазину, обробітком сусідських присадибних ділянок отрутохімікатами, шумом від діяльності закладу громадського харчування, поширенням смороду від діяльності підприємства в місті.
Колективних звернень від громадян надійшло 11. Стосувались вони гучної роботи витяжної вентиляції в магазині, піскоструйного обладнання, забруднення атмосферного повітря від підприємства з переробки шроту, неналежного утримання майданчика твердих побутових відходів, приєднання мереж водопостачання, встановлення вишки стільникового зв’язку та порушення повітряно-теплового режиму в закладі.
Найбільша кількість звернень надійшла з питань забруднення об'єктів середовища життєдіяльності людей - 98 (71,5 %): забруднення атмосферного повітря, обробіток земельних ділянок, погіршення умов проживання в багатоповерхівках. У 39 зверненнях порушувались інші питання стосовно дотримання санітарного та епідемічного благополуччя населення.
За результатами розгляду 77 звернень вирішено позитивно, на 21 надано роз’яснення. Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» за належністю перенаправлено 25 звернень. Повернено у зв'язку з відсутністю даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення – 3, до відома прийнято – 8, не підлягало розгляду – 2, знято з розгляду заявником – 1.