До управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Держпродспоживслужби області за І квартал 2025 року звернулося 107 заявників, зокрема 64 звернення подали письмово та 42 громадяни звернулися за консультацією на особистому прийомі.
Під час розгляду звернень фахівцями управління суб’єкти господарювання повернули заявникам 57 953 грн за неякісну продукцію. Також в ході роботи спеціалісти провели 18 позапланових перевірок у суб’єктів господарювання, видали 8 приписів про припинення порушень прав споживачів. За невиконання приписів контролюючого органу у сфері захисту прав споживачів накладено 2 адміністративних стягнення на суб’єктів господарювання.
Аналіз звернень громадян свідчить, що 69 споживачів порушили питання щодо відновлення їх прав внаслідок придбання неякісних товарів, у тому числі 10 звернень стосувалось придбання товарів з недоліками через мережу Інтернет/поза торговельними чи офісними приміщеннями або укладанні договору на відстані.
Також 38 звернень громадян стосувались надання неякісних послуг у сфері житлово-комунального господарства. Із цієї кількості за 24 зверненнями Головним управлінням Держпродспоживслужби в Кіровоградській області ініційовані перевірки з порушених споживачами питань.
Зазначимо, що управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами постійно здійснює превентивну роботу щодо недопущення порушень прав споживачів шляхом здійснення інформаційної та консультативної діяльності, проведення навчальних семінарів для громадян та суб’єктів господарювання тощо.