Начальниця управління захисту прав споживачів і контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області Олена Лошанюк дала інтерв’ю для «33 каналу» щодо результатів розгляду звернень громадян за шість місяців 2024 року.
Під час інтерв’ю начальниця розповіла, що за I півріччя 2024 року жителі Хмельниччини подали 449 звернень щодо порушення прав споживачів через неякісні товари чи послуги. Унаслідок цього отримали понад 262 тисячі гривень компенсації.
Також, вона звернула увагу на те, що за останній місяць споживачам відшкодовано кошти на суму 39 300 гривень.
Олена Лошанюк наголосила, придбаваючи товар чи замовляючи послугу споживачам необхідно вимагати усі документи, які підтверджують оплату товару, наприклад, чек і гарантійний талон, адже вимоги споживача розглядаються суб’єктом господарювання після пред’явлення споживачем розрахункового документа.