Хмельниччина: за неякісні товари та послуги споживачам повернули понад 262 тисячі гривень за пів року
опубліковано 30 липня 2024 року о 16:06

Начальниця управління захисту прав споживачів і контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області Олена Лошанюк дала інтерв’ю для «33 каналу» щодо результатів розгляду звернень громадян за шість місяців 2024 року.

Під час інтерв’ю начальниця розповіла, що за I півріччя 2024 року жителі Хмельниччини подали 449 звернень щодо порушення прав споживачів через неякісні товари чи послуги. Унаслідок цього отримали понад 262 тисячі гривень компенсації.

Також, вона звернула увагу на те, що за останній місяць споживачам відшкодовано кошти на суму 39 300 гривень.

Олена Лошанюк наголосила, придбаваючи товар чи замовляючи послугу споживачам необхідно вимагати усі документи, які підтверджують оплату товару, наприклад, чек і гарантійний талон, адже вимоги споживача  розглядаються суб’єктом господарювання після пред’явлення споживачем розрахункового документа.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux