Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області допомогло захистити права споживача
опубліковано 21 січня 2025 року о 16:23

До Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця м. Кременчука щодо неналежного надання послуг з ремонту електричного чайника.

Споживач звернувся до виконавця послуг із вимогою замінити пошкоджений під час ремонту електроприлад або повернути кошти за товар. Однак виконавець відмовив у задоволенні вимог, аргументуючи це тим, що завдані пошкодження були незначними.

Спеціалісти Головного управління надали споживачу консультаційну допомогу відповідно до чинного законодавства. Завдяки втручанню Держпродспоживслужби заявнику повернуто кошти у розмірі 1069 гривень — вартість зіпсованого електроприладу. Це відповідає ч. 3 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів».

Нагадуємо, згідно з Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 року № 614:

  • Документальним підтвердженням надання побутової послуги є договір та/або розрахунковий документ.
  • Надана послуга має відповідати встановленим вимогам якості, визначеним договором або законодавством, протягом усього гарантійного строку.

Споживачі мають право на отримання якісних послуг та відшкодування збитків у разі їх неналежного виконання.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux