До Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця м. Кременчука щодо неналежного надання послуг з ремонту електричного чайника.
Споживач звернувся до виконавця послуг із вимогою замінити пошкоджений під час ремонту електроприлад або повернути кошти за товар. Однак виконавець відмовив у задоволенні вимог, аргументуючи це тим, що завдані пошкодження були незначними.
Спеціалісти Головного управління надали споживачу консультаційну допомогу відповідно до чинного законодавства. Завдяки втручанню Держпродспоживслужби заявнику повернуто кошти у розмірі 1069 гривень — вартість зіпсованого електроприладу. Це відповідає ч. 3 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів».
Нагадуємо, згідно з Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 року № 614:
Споживачі мають право на отримання якісних послуг та відшкодування збитків у разі їх неналежного виконання.