До Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло звернення щодо відмови підприємця повернути покупцю кошти за придбаний товар, який виявився неякісним.
Як з’ясувалося, жінка придбала в салоні-магазині «Nuga Best» в Олександрії турманієву накидку вартістю 14 950 грн, однак та почала линяти. До того ж, при купівлі продавець не видав споживачці фіскальний чек, а тільки гарантійний талон, завіривши, що це і є чек.
Виявивши, що придбаний товар неякісний, жінка неодноразово зверталася до підприємця, аби той повернув кошти чи замінив товар на якісний. Зрештою підприємець все ж взяв накидку нібито для відправлення до сервісного центру, однак пізніше повернув цю ж саму накидку покупчині, зазначивши при цьому, що товар замінили на новий.
Наголошуємо на тому, що продавець або виконавець послуги зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми у відповідності до законів України «Про захист прав споживачів» та «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Розрахунковий документ, що засвідчує факт купівлі чи надання послуги, повинен мати позначку про дату проведення розрахункової операції (день, місяць, рік), товар (назва, ціна, кількість, сума), інформацію про продавця чи виконавця (назва, код, адреса).
Зазначимо також, що згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків у розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Тож, у ході розгляду звернення фахівцями управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, суб’єкт господарювання, який не здійснив гарантійного обслуговування, повернув покупчині повну вартість турманієвої накидки.
Нагадаємо, що при Головному управлінні Держпродспоживслужби в Кіровоградській області діє Консультаційний центр захисту прав споживачів. Для отримання консультацій з питань захисту прав споживачів, допомоги в оформленні заяв відповідно до встановлених вимог законодавства, у випадку порушення ваших прав як споживача звертайтеся: