Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька у своєму блозі на сайті «Новое время» підкреслила важливість комунікації між бізнесом і Держпродспоживслужбою та закликала підприємців повідомляти про всі факти несправедливих рішень. За її словами, необхідно вибудовувати співпрацю так, щоб споживач був максимально захищений, а всі інциденти вирішувалися прозоро та швидко.
«Ми сьогодні намагаємося створити нову Держпродспоживслужбу, яка стане справжнім сервісом для споживачів і бізнесу. Це важке завдання і перекосів вистачає. Однак, прошу, йдіть на контакт і повідомляйте про всі факти несправедливих рішень. Будемо розбиратися», - зазначила Голова Держпродспоживслужби.
За словами Владислави Магалецької, дуже багато конфліктів відбувається через відсутність комунікації, як з боку перевіряючих, так і бізнесу. Під час перевірок потрібно співпрацювати з державою, а не ігнорувати законні вимоги.
«Я недарма поставила споживачів на перше місце – це світова тенденція. Бізнес не тільки повинен «мати голос», але й має чути споживачів. Компанії повинні із повагою ставитися до громадян і створювати максимально зручний сервіс, а не «футболити» їх після надання неякісних послуг чи, наприклад, продажу прострочених продуктів харчування», - підкреслила Владислава Магалецька.
Нагадаємо, одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.