З початку року фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області розглянули 373 звернення громадян щодо ймовірних порушень у сфері захисту прав споживачів.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами.
Зокрема, споживачі скаржилися на відмову у видачі розрахункових документів, відсутність цінників на товар, невідповідність ціни на цінниках та на касі, відмову у розрахунках через термінал та інші.
З метою профілактики порушень спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби підготували пам’ятки для суб’єктів господарювання щодо вимог законодавства про захист прав споживачів та проводять роз’яснювальну роботу на об’єктах торгівлі.
Під час спілкування з працівниками торгівлі, фахівці Держпродспоживслужби звертали увагу на: забезпечення можливості використання електронних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги); наявність цінників на товарах; видачу розрахункових документів; маркування продукції; наявність куточків споживачів тощо.
В ході проведених заходів адміністрації закладів були вручені пам’ятки щодо правил торговельного обслуговування споживачів та надані відповіді на питання працівників.