Держпродспоживслужба продовжує розширювати сервіси електронної демократії та електронного діловодства
опубліковано 20 травня 2024 року о 13:50

Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Сергій Захарін та начальник Управління діловодства та архівного зберігання Тетяна Осадча провели нараду-семінар з питань розвитку інструментів електронної демократії та удосконалення системи електронного діловодства в територіальних органах та підвідомчих установ Держпродспоживслужби.

Одним із пріоритетів державної політики у сфері цифровізації є активне впровадження механізмів електронної демократії. Концепція електронної демократії передбачає активне застосування електронних сервісів та інструментів, що забезпечують участь громадян в управлінні державними справами на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Зокрема, нині функціонують сервіси оформлення електронного звернення за допомогою спеціальних форм (інструментів), що розміщені на сайті Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Наразі триває робота над розвитком низки електронних реєстрів, що є одним із ключових факторів відкритості та прозорості державної політики.

Сергій Захарін наголосив, що електронне діловодство в територіальних органах Держпродспоживслужби має здійснюватися на основі ретельного виконання вимог нормативно-правових актів, у першу чергу постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (з подальшими змінами).

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів приділяє значну увагу інформуванню громадян про їхні права. Так, минулого року започатковано функціонування інформаційного каналу «Захист прав споживачів», який підтримується Держпродспоживслужбою. Приєднатися до каналу можуть всі бажаючі.

Під час наради було ретельно опрацьовано низку труднощів та проблемних питань, з якими стикаються працівники територіальних органів.

«Ми приділяємо значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав та законних інтересів громадян. В першу чергу – розвиваємо сервіси електронної демократії. Приміром, вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів. В той же час технології постійно розвиваються, і наше завдання – навчити фахівців грамотно користуватися ними. Користуючись нагодою, ми закликаємо громадськість та небайдужих громадян подавати пропозиції щодо подальшого розвитку технологій електронної демократії в системі Держпродспоживслужби»,  зазначив Сергій Захарін.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux