11 січня 2022 року наказом Міністерства економіки України №81-22 затверджено професійний стандарт "Рекламіст", діяльність якого передбачає створення рекламного продукту на основі маркетингової стратегії установ та організацій.
Розробник нормативного документа - робоча група Української Асоціації Маркетингу, до складу якої також входить начальник Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Юлія Білик.
Варто зазначити, що професійний стандарт було розроблено з урахуванням особливостей діяльності вітчизняних підприємств в умовах діджиталізації.
Головною метою професійного стандарту "Рекламіст" є підвищення рівня взаємодії бізнесу, влади і освіти та організація роботи у сфері маркетингових комунікацій.
Окрім того, відтепер є можливість підвищення конкурентоспроможності професіоналів у сфері маркетингу та формування шкали кар’єрного зростання для рекламістів.