Наразі стосовно неякісних товарів та наданих послуг звертатися можна на цілодобово "гарячу лінію"
Запуск проєкту е-споживач, який дасть можливість українцям подавати скарги онлайн лише за декілька кліків планується найближчим часом. Про це повідомляє пресслужба уряду.
В Кабміні наголошують, що захист прав споживачів – пріоритетний напрямок роботи Держпродспоживслужби.
Проєктом передбачається створення відповідної служби підтримки споживачів. Поки ж звернутися до Держпродспоживслужби можна за цілодобовими телефонами: (044)-364-77-80; 050-230-04-28.
15 березня, у Всесвітній день захисту прав споживачів, голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька особисто відповідала на дзвінки, які надходили на "гарячу лінію" Служби. Звернення, отримані під час спілкування, стосувалися невідповідності у рахунках за спожитий газ, які призвели до формування заборгованості, придбання товарів через інтернет та деяких інших питань.
"Сьогодні я мала можливість особисто почути проблеми, які турбують українських споживачів. Ми обов’язково вирішимо ті питання, з якими до нас звернулися", - розповіла Владислава Магалецька.
Вона також додала, що переконана в тому, що якщо ми хочемо жити краще, то перше, що ми повинні зробити, – це навчитися ефективно захищати свої права.
"Саме із захисту споживацьких прав починається демократія та заможне життя", - наголосила вона.
Владислава Магалецька планує регулярно проводити такі чергування на "гарячій лінії" Служби.
У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв із питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.