Минулого тижня у селищі Короп Чернігівської області представниками Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області за підтримки Державної організації «Регіональний фонд підтримки підприємства по Чернігівській області проведено семінар на тему: «Фінансова та інформаційна підтримка громад та бізнесу під час війни».
З присутніми на заході представниками органу місцевого самоврядування, місцевими підприємцями та керівниками (представниками) виробників були обговорені такі питання:
1. Вимоги чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів, а саме:
2. Маркування продукції з дотриманням вимог технічних регламентів на продукцію, обов’язкова наявність накладних встановленого зразка та документів, які засвідчують якість та безпечність товарів у сфері вимог законодавства про державний ринковий нагляд.
3. Наявність свідоцтва про повірку на вимірювальну техніку, якою користується суб’єкт господарювання під час здійснення господарської діяльності.
4. Поновлення позапланових перевірок державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства відносно формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів та метрологічного нагляду у сфері комунальних послуг.
Особливу увагу учасників заходу було акцентовано на обов’язковому дотриманні суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства у сферах захисту прав споживачів, державного ринкового нагляду, у сфері ціноутворення, дотримання рекламного та антитютюнового законодавства, де гарячою темою обговорення була реальна шкода тютюнового диму на здоров’я населення будь-якого віку, особливо молоді, а саме: були названі місця, в яких заборонено палити; наголошено на забороні реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв, основних аспектах рекламного законодавства і розміщення вивісок.
Для подачі звернень та отримання консультацій були озвучені адреса та номери телефонів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області.