Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області.
Протягом І кварталу 2025 року до Управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами звернулося 170 споживачів. З них письмово – 35, на особистому прийомі через Консультаційний центр «Громадська приймальня» при Управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованим цінами прийнято та надано роз’яснень 115 споживачам, з урядової «гарячої лінії» та з «гарячих ліній» ОДА – 19.
Характер звернень споживачів такий: придбання неякісної складно-побутової техніки, взуття та одягу; надання неякісних побутових та житлово-комунальних послуг.
За результатами розгляду звернень, споживачам повернуто коштів на загальну суму 45,808 тис. грн.