Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області постійно здійснюється державний нагляд за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів, в тому числі з питань щодо недопущення порушень при реалізації неякісного товару.
На адресу управління надійшли звернення від споживачів С. та Л. стосовно відмови підприємця у реалізації його законних прав щодо повернення коштів чи заміни неякісного товару (взуття та одяг). Після надання консультації центром «Громадська приймальня» щодо прав споживача при придбані товару неналежної якості, підприємцем були повернуті кошти за неякісний товар в сумі 5 тис. 750 грн.
Отже обізнаність споживача щодо своїх прав має першочергове значення при захисті ним своїх інтересів. Звертаємо увагу, що Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі виявлених істотних недоліків, споживач має право обміняти товар неналежної якості, вимагаючи заміни на аналогічний товар, інший товар із перерахунком вартості, або повернення грошей.
