Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області забезпечують розгляд звернень громадян у сфері захисту прав споживачів.
Так, протягом І півріччя 2025 року розглянуто 88 письмових звернень у сфері захисту прав споживачів, а також громадянам на постійній основі надаються усні консультації на особистому прийомі та у телефонному режимі.
За сприянням спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області за 6 місяців споживачам повернуто кошти на суму 63 332 грн. із них шляхом попереднього розгляду звернень 47 186 грн. повернуто споживачам при придбанні товарі належної та неналежної якості, 3 000 грн. при наданні побутових послуг, а також за результатами здійснених заходів державного нагляду (контролю) на підставі письмових звернень споживачам здійснено перерахунок на суму 13 146 грн. у сфері житлово-комунальних послуг.