В умовах не простого сьогодення робота управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області (надалі – Управління) у 2023 році була спрямована на кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян.
За сприянням фахівців Управління споживачам повернуто кошти за неякісні товари, роботи та послуги на загальну суму 116,6 тис. грн.
Протягом 2023 року Управлінням було отримано та розглянуто 380 звернень громадян. Задоволено з розглянутих – 309, що становить 81,3 % із загальної кількості отриманих звернень. Із них:
Найбільше звернень споживачів стосувалися:
Підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2023 році свідчать про те, що розгляд звернень громадян, в умовах воєнного стану, продовжує залишатися пріоритетним напрямом в роботі Держпродспоживслужби Чернівецької області.