Під час семінару-наради йшлося про створення в Україні ефективного контролю щодо захисту прав і законних інтересів споживачів на місцевому рівні, що є важливою метою держави на шляху до європейських стандартів життя.
Державна політика у сфері захисту прав споживачів зосереджується на створенні належних умов для якісного життя громадян, безпеки та здоров’я людей, оберігання їх на законодавчому рівні від неякісних, фальсифікованих товарів, робіт та послуг.
Одним із ключових питань заходу було роз’яснення представникам органів самоврядування щодо їх прав у сфері захисту прав споживачів в рамках делегованих повноважень, передбачених ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме право здійснювати контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку.
З суб’єктами господарювання у сфері торгівлі, робіт та послуг, проведено роз’яснювальну, просвітницьку роботу щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів при реалізації продовольчих, непродовольчих товарів, а також щодо дотримання вимог антитютюнового законодавства.