Шаурма – це один найпопулярніших перекусів українців. Проте саме із цим харчовим продуктом пов’язана значна кількість скарг і звернень, що надходять до Держпродспоживслужби.
Шаурма приносить користь і задоволення якщо вона готується та зберігається в належних санітарних умовах із свіжої і якісної сировини.
Відповідальність за дотримання зазначених умов несе суб’єкт господарювання, тому варто завжди звертати увагу на наявність у закладі куточка споживача. Це інформаційний стенд з регламентованою інформацією, зокрема, про найменування власника (фізична особа-підприємець, ТОВ, приватне підприємство тощо) або уповноваженого ним органу.
Суб’єкт господарювання повинен забезпечити відповідність приміщення (місця) для провадження діяльності у сфері торгівлі і ресторанного господарства необхідним санітарним нормам, а технічного стану приміщення (місця), будівлі та устаткування - вимогам нормативно-правових актів щодо зберігання, виробництва та продажу відповідних товарів.
Розміщений на видному і доступному місці, правильно оформлений куточок споживача наочно демонструє легальність діяльності суб’єкта господарювання, відповідальне ставлення до додержання вимог законодавства, а також відкритість і доброзичливість до споживача!
Варто нагадати, що у працівників, які здійснюють продаж продовольчих товарів, має бути особиста медична книжка встановленого зразка.
Якщо ж санітарний стан приміщення або якість продукції викликає у сумніви – краще відмовитись від покупки!
Нагадуємо, що наразі постановою Уряду від 13.03.2022 №303 припинені планові заходи державного нагляду (контролю). Проте Держпродспоживслужба може здійснювати позапланові заходи державного нагляду (контролю) на підставі, зокрема, звернення громадян за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.