Фахівці Держпродспоживслужби сумлінно ставляться до своїх обов’язків і завжди готові надати допомогу громадянам в межах компетенції служби. Однак для розгляду звернення важливо надати максимально повну інформацію стосовно порушення.
По перше, відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено:
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності якого здійснюється захід.
Тому для належного розгляду питань, викладених у Вашому зверненні, звертаємо увагу на важливість наявності такої інформації:
Направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу можна одним із таких способів: