Безпечність харчових продуктів: як споживач може захистити свої права, коли придбав непридатний харчовий продукт?
опубліковано 02 квітня 2024 року о 15:56

Купили йогурт, а він з пліснявою або принесли придбаний продукт додому, а він протермінований. Що робити у такому разі?

Першочергово, зверніться до адміністрації магазина, де купили продукт. Не забудьте, що Ваш чек – це документ, який підтверджує факт купівлі товару у продавця, дату та ціну. Представник магазину повинен повернути гроші за харчовий продукт або замінити на придатний.

Також не варто хвилюватися в разі втрати чека, адже повернути товар можливо й без нього: завдяки твердженням свідків про покупку, відео з камер спостереження, звірки штрих-коду на пакуванні з базою продавця тощо.

Якщо адміністрація магазину відмовляється це зробити, то зверніться до Держпродспоживслужби:

  • в телефонному режимі (усно) - 050-230-04-28;
  • електронне звернення на вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням;
  • направити офіційний лист за поштовою адресою: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
  • або офіційний лист на електронну пошту: econsumer-info@dpss.gov.ua
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux