Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, оскільки кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян є важливим чинником довіри людей до влади.
Так, до відділу контролю за регульованим цінами управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надійшло 44 звернення громадян. Проведеним аналізом надходження звернень громадян протягом 2023 року досліджено, що питання викладені у зверненнях громадян різноманітні, оскільки стосуються порушень у різних сфер ціноутворення.
За результатами аналізу встановлено, що найбільш нагальним питанням є завищена ціна та застосування тарифів на житлово – комунальні послуги.
Також, нагальним є питання цін на продукти харчування та вартість лікарських засобів, а також виробів медичного призначення.
Не втрачає актуальності питання правомірності обґрунтування тарифів, вартості оплати за житлово – комунальні послуг.
Окрім цього, споживачі звертаються за роз’ясненням вимог чинного законодавства у сфері державного регулювання цін, для обізнаності захисту своїх законних прав.
Здійснено перевірки :
Сфера:
Штрафні санкції: