378 тисяч гривень повернуто за неякісні послуги споживачам Херсонщини в І півріччі 2025 року

опубліковано 25 липня 2025 року о 14:22

Захист прав споживачів залишається важливим напрямом роботи Держпродспоживслужби Херсонщини.

Протягом І півріччя 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшло 67 звернень громадян щодо порушень у сфері захисту прав споживачів. Із них:

  • 55 – письмові,
  • 12 – на «гарячі лінії» Уряду та Херсонської ОВА.

У 75% випадків вимоги споживачів задоволено. А саме понад 378 тисяч гривень повернуто людям за неякісні товари чи послуги, у тому числі – у сфері житлово-комунального господарства.

Це – результат співпраці фахівців Держпродспоживслужби Херсонщини зі споживачами та суб’єктами господарювання.

Нагадуємо: з 13.03.2022 року призупинено проведення перевірок. Водночас з квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки у сфері житлово-комунального господарства (постанова Кабінету Міністрів України від 08.03.2024 року №261). Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux