Захист прав споживачів залишається важливим напрямом роботи Держпродспоживслужби Херсонщини.
Протягом І півріччя 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшло 67 звернень громадян щодо порушень у сфері захисту прав споживачів. Із них:
У 75% випадків вимоги споживачів задоволено. А саме понад 378 тисяч гривень повернуто людям за неякісні товари чи послуги, у тому числі – у сфері житлово-комунального господарства.
Це – результат співпраці фахівців Держпродспоживслужби Херсонщини зі споживачами та суб’єктами господарювання.
Нагадуємо: з 13.03.2022 року призупинено проведення перевірок. Водночас з квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки у сфері житлово-комунального господарства (постанова Кабінету Міністрів України від 08.03.2024 року №261). Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача.