Оголошення

Новини

Споживачі майбутнього - які вони?


Тридцять відсотків світового споживання до 2020 року припадатиме на людей, народжених в період з 1980 до 2000 року - так зване покоління «мілленіалов». Тому повноцінне знання про потреби цієї категорії клієнтів має важливе значення для успішного ведення бізнесу - такі висновки зроблені Forrester Research на підставі опитування топ-менеджерів різних компаній, проведеного для Experian.

В ході дослідження було складено портрет типового представника покоління мілленіалов, яким, на думку авторів опитування, цілком би підійшло і назва «покоління смартфонів».

87% мілленіалов розповіли, що смартфон завжди знаходиться поряд з ними, а 80% зізналися, що прокидаючись, вони насамперед простягають руку за гаджетом. Мілленіали завжди на зв'язку - більше половини опитаних заявили про необхідність постійного доступу до інтернету, навіть коли вони знаходяться в дорозі.

Тому цілком природно, що 43% представників цього покоління частіше виходять в інтернет зі смартфона, ніж з комп'ютера. У звичайну тиждень середньостатистичний мілленіал витрачає на засоби інформації 67 годин, або 9,5 годин в день, - більше, ніж у деяких йде на сон.

З цього часу 35 годин на тиждень у учасників дослідження йде на цифрові засоби інформації і 32 - на традиційні. Мілленіали менше інших поколінь дивляться телевізор - близько 25 годин в тиждень в середньому, одночасно з переглядом телепередач вони можуть присвячувати час і іншими джерелами інформації.

Автори дослідження зробили висновок, що роль телебачення у взаємодії з цим поколінням не слід зовсім скидати з рахунків, проте основний упор слід робити все-таки на мобільні технології. 60% мілленіалов переконані, що через п'ять років практично все робитиметься за допомогою мобільних технологій. Тому «традиційним» компаніям слід задуматися про впровадження більш технологічних рішень, якщо вони хочуть задовольняти потреби цього і наступних за ним поколінь.



Автор: pressa від 19.06.2017