Для кожного покупця однаковою мірою визначається право на задоволення споживацьких потреб та торговельне обслуговування
опубліковано 12 липня 2021 року о 11:22

До Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшла скарга від мешканки м. Олександрія щодо неналежного торговельного обслуговування в одному із продуктових магазинів. Як зазначила заявниця, під час здійснення покупки продавці поводили себе агресивно та спілкувалися зі споживачкою в грубій формі.

В ході позапланової перевірки спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області встановили, що факт грубого спілкування з покупцями дійсно мав місце зі сторони однієї з продавчинь, що спричиняло неодноразові конфлікти.

Оскільки в магазині зафіксували порушення вимог законодавства про захист прав споживачів, а саме ч. 1 ст.155 КУпАП, фізичну особу-підприємця притягнули до адміністративної відповідальності з застосуванням штрафних санкцій. Працівницю, що поводилася неналежним чином під час обслуговування покупців, звільнено з займаної посади підприємцем.

Частиною 1 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено, що всіма споживачами однаковою мірою визначається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.

Також, згідно з п. 16 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833, працівники суб’єкта господарювання зобов’язані забезпечити реалізацію прав споживачів, визначених Законом України «Про захист прав споживачів», виконувати ці правила та вимоги інших нормативно-правових актів, що регулюють торговельну діяльність.

Для захисту чи відновлення своїх прав ви можете звернутися до Консультаційного центру захисту прав споживачів, який діє при Головному управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області. Для отримання консультацій, допомоги в оформленні заяв відповідно до встановлених вимог законодавства, у випадку порушення ваших прав як споживача звертайтеся:

за телефоном: (0522) 32 14 58

за адресою: м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, кабінет 410

на електронну поштову скриньку: incpekcia1@ukr.net

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux