Через чат-бот Держпродспоживслужби українці найбільше скаржаться на порушення споживацьких прав
опубліковано 18 червня 2021 року о 11:45

Під час тестового періоду роботи чат-боту, який нещодавно запустила Держпрождспоживслужба у додатку Telegram, було отримано 72 звернення. Найбільша кількість питань стосувалася захисту прав споживачів.

З усієї кількості звернень 61 надійшло до департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами. Інші 11 питань належали до сфери безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, а також дотримання санітарного законодавства та розслідування епідеміологічних спалахів.

«Чат-бот є лише одним кроком зі створення зручних автоматизованих сервісів для споживачів, над якими сьогодні працює Держпродспоживслужба. Наша мета – щоб кожен міг швидко та зручним для себе способом звернутися до нас і отримати необхідну інформацію або допомогу», - розповіла Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Питання, які підіймалися в зверненнях, стосувалися галузі торгівлі, проведення гарантійного ремонту, надання житлово-комунальних послуг, послуг з перевезення тощо.

Нагадаємо, звернутися до Держпродспоживслужби можна за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux