Оголошення

Новини

Власники почали масово і самостійно прибирати незаконну рекламу


Упродовж липня у столиці було демонтовано 1031 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», з зазначеної кількості незаконних рекламних засобів більшість – 594 одиниці, демонтовано власниками.
Так, упродовж липня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:
  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 78;
  • тумба, що стоїть окремо – 99;
  • щит, що стоїть окремо – 89;
  • банер – 175;
  • вивіска – 247;
  • кронштейн – 141;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 25;
  • конструкції на даху – 18;
  • холдер – 133;
  • електронне табло – 13;
  • транспорт – 1;
  • лайтпостер на фасаді – 2;
  • щит на фасаді – 6;
  • телевізійний екран, що стоїть окремо – 1;
  • телевізійний екран на фасаді – 1;
  • транспарант-перетяжка над вулицею 2.
- Радий констатувати, що кількість демонтованих незаконних РЗ щомісяця збільшується. Роботи, звісно, ще багато і вона триває. Завдяки прийнятим Київрадою новим правилам розміщення зовнішньої реклами місто потроху, але впевнено стає гарнішим. Проте, це не тільки прибирання з обличчя міста хаотичної «нарізки», але й розробка й прийняття схем вулиць. Вже до кінця року вони будуть винесені на розгляд Київраді, – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

В свою чергу, в.о. директора КП «Київреклама» Олександр Смирнов також повідомив, що останнім часом все частіше до різних служб міста, в тому числі й до «Київреклами», надходять скарги від мешканців на так звані «брендмобілі» – це рекламні щити, що монтовані на причіпах або автівка, які колесять містом, або, що ще гірше, – коли власники лишають їх на тротуарах, газонах, узбіччях.

- Наразі КП зафіксовано понад 60 таких «автівок-щитів», але кожен день власники можуть переганяти їх на інші місця. На жаль, «Київреклама» не має права демонтувати такі РЗ, оскільки вони рахуються транспортним засобом. По кожному з таких випадків, виявленому нашими спеціалістами з моніторингу чи завдяки зверненням громадян, ми звертаємось до управління патрульної поліції з проханням вжити заходів щодо усунення порушень вимог безпеки та ПДР шляхом буксування транспортного засобу з пішохідної частини. Я дуже сподіваюсь і розраховую на підтримку патрульної поліції у цій справі. Бо тільки спільними зусиллями і завдяки ним ми зможемо навести лад в цьому напрямі, – сказав Олександр Смирнов.

Станом на кінець липня у Києві налічується 50971 рекламних засобів різних типів, із яких без порушень – 12433. Із усіх 50971 наявних засобів: 27957 – вивіски та кронштейни, 5647– щити, що стоять окремо, 2032 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.

Нагадаємо, що впродовж червня в Києві демонтовано 657 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», з зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовано власниками.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).




Автор: pressa від 02.08.2017