Новини

Шахрайство в супермаркетах: магазини продають товари за цінами вищими, ніж на цінниках


У київському супермаркеті "Фора" працівники не змінюють цінники на товари на актуальні, чим вводять в оману покупців. Про це на своїй сторінці написав покупець Веньямин Трубачов.

"Коротка історія, як магазин" Фора "обманює своїх клієнтів. Тільки що купив апельсиновий сік" Сандора ". Ціна була 25,90 (цінник продавець швидко зірвала), а на касі пробили вже 30,09. На моє запитання - як так? відповідь менеджерів просто добила. Сік "Сандора" був 1 літр і коштував 25,90, а зараз розливають вже 0,95 (тобто менше) і ціна 30,09 (тобто більше), а цінник (така дрібниця) просто забули поміняти ", - написав він і опублікував відповідні фото цінника і чека.



Користувачі соцмережі у відповідь помітили, що згідно з українським законодавством товар має продаватися за тією ціною, яка вказана на ціннику, адже він є основним документом.

Деякі користувачі помітили, що це досить частий випадок шахрайства в мережі. Зокрема користувачці Bee Kigwin згадала, що аналогічна ситуація з нею сталося в "Сільпо", яке належить до однієї торгової групи з "Фоззі".

Пізніше представник торгової марки вибачився перед покупцем і попросив прийти в магазин, щоб забрати різницю в ціні товару.





Автор: pressa від 25.07.2017