Новини

У Києві зменшилася кількість незаконної реклами


Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовані власниками.
За даними відомства, протягом червня демонтовані наступні типи конструкцій в кількості: тимчасова виносна спеціальна конструкція - 91; тумба, яка стоїть окремо, - 143; щит, що стоїть окремо, - 43; банер - 61; вивіска - 97; кронштейн - 51; лайтпостер, який стоїть окремо, - 63; конструкції на даху - 3; холдер - 62; електронне табло - 5; прапор, прапорець - 1; транспорт - 4; лайтпостер на фасаді - 32; щит на фасаді - 1.

«Вже зараз ми маємо можливість спостерігати початок виконання нових правил розміщення рекламних засобів. Соціально відповідальний бізнес вже почав впорядкування. Тим, хто не хоче самостійно прибирати конструкції з порушеннями, допомагає наше КП «Київреклама». Так чи інакше, але порядок у розміщенні рекламних конструкцій буде наведено. Наступний крок - прийняття схем розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста. Вони будуть розроблені до кінця року. Відповідна робоча група з напрацювання схем вже в процесі формування », - прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Станом на кінець червня, в Києві налічується 49 732 рекламних засоби різних типів, з яких без порушень - 12 929. З усіх 49 732-х наявних коштів 27 053 - вивіски і кронштейни, 5731- щити, що стоять окремо, 2054 - світлові плакати , що стоять окремо і т.п.

Нагадаємо, що протягом травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів.

Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовані власниками.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особливу увагу приділено безпеці пішоходів і водіїв - рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішоходам і перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватися в місцях концентрації ДТП і т.п.
Крім цього, згідно з документом, в розміщенні рекламних конструкцій повинен використовуватися радіальний підхід з відстанями від 40 м до 150 м - в залежності від їх розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) - від 40 м, між великими форматами (білбордами) - до 150 м.

Нагадаємо, протягом 2017 року Києві демонтовано понад 2,5 тис. Рекламних конструкцій.

Також у четвер, 20 квітня, на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили новий порядок розміщення вивісок.





Автор: pressa від 05.07.2017