Новини

Що потрібно знати про якість постачання холодної та гарячої води в Києві


Відповідно до статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники, мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.

Порядок надання комунальних послуг, їх облік та оплата, права та відповідальність споживачів і виконавців цих послуг визначено «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (надалі – Правила).

Пунктом 29 Правил передбачено, що споживач має право на зменшення розміру плати у разі, надання послуг не в повному обсязі, а також звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання.

Порядок проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 №151 (надалі – Порядок).

Порядком передбачено безперебійне або за затвердженим графіком централізоване постачання гарячої води.

При температурі гарячої води понад 50° C - плата справляється згідно з установленим тарифом; від 45° C до 49° C – плата зменшується на 10 % за весь строк відхилення; від 40° C до 44° C - плата зменшується на 30 % за весь строк відхилення; нижче ніж 40° C – перерахунок проводиться за весь строк відхилення за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної води.

Крім того, Порядком передбачено безперебійне або за затвердженим режимом надання централізованого постачання холодної води протягом року.

Зменшення плати за надані послуги здійснюється на 3,3 % місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення.

Допустимий строк відхилення від показників складає не більш як 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні та не більш як 30 % загального часу постачання води за графіком (не більше, ніж два рази на місяць).
Склад і властивості води повинні відповідати ГОСТ 2874-82 «Вода питна. Гігієнічні вимоги і контроль за якістю», а також вимогам санітарного законодавства.

Відповідно до Законів України «Про ціни і ціноутворення» та «Про захист прав споживачів», у випадку виявлення порушення норм цінового законодавства у сфері надання централізованого постачання холодної води можливо звернутися з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві за адресою: 04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8. Телефон гарячої лінії (044)  486-95-85.




Автор: pressa від 08.06.2017