Новини

В Україні стартувала інформаційна кампанія «Тютюнові корпорації полюють на дітей»


У Києві оголосили про початок інформаційної кампанії, яка закликає українських політиків захистити дітей від тютюнової індустрії. Йдеться про необхідність законодавчої заборони рекламної викладки сигарет у кіосках та касах супермаркетів, під вплив якої найбільше потрапляють підлітки. 

В офіційній презентації цієї кампанії взяла участь і т.в.о. заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко.

За її словами, до функцій Держпродспоживслужби відноситься контроль за дотриманням антитютюнового законодавства – на рівні центрального апарату і на місцях створені відповідні структурні підрозділи. 

Разом з цим, як зазначила т.в.о. заступника, кожен громадянин повинен усвідомлювати свою особисту відповідальність за здоров'я підростаючого покоління. Приклад дорослих, їх поведінка має велике значення.

Лілія Стиренко також звернула увагу на проблематику використання прихованої реклами тютюнопаління. Держпродспоживслужба виступає за єдиний підхід до застосування положень ст. 16 Закону «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» щодо заборони реклами, стимулювання продажу та спонсорства тютюнових виробів.

«Однак суб’єкти торгівлі по-різному підходять до тлумачення положень закону під час вибору засобів оформлення вітрин. На жаль, законодавство не встановлює чітких критеріїв віднесення інформації до такої, що стимулює продаж чи споживання тютюнових виробів. З огляду на це, при прийнятті рішення про встановлення факту порушення, необхідно з особливою ретельністю вивчати усі обставини та факти справи. Зокрема, потрібно чітко визначати та встановлювати стимулюючий характер використаних матеріалів», - зауважила т.в.о. заступника Голови.

На її думку, характер стимулювання однозначно матиме розміщення у місці продажу тютюнових виробів фотографії, малюнки, колажів, відеоряду, текстів, динамічна підсвітка тощо.

«Для вирішення даного питання Держпродспоживслужбі потрібно заручитися підтримкою громадськості і суспільства. Приємно відзначити, що від початку роботи Держпродспоживслужба активно включилася в роботу у цьому напрямку. Важливо, що нам вдалося налагодити ефективний діалог з відповідними громадськими організаціями, і зараз ми маємо продуктивну співпрацю і повне взаємне розуміння, що ми робимо спільну справу, бо лише об’єднавши зусилля зможемо мати максимально позитивні результати»,- підсумувала Лілія Стиренко.



Автор: pressa від 12.04.2017