Новини

За ненадані послуги та послуги неналежної якості споживачам зробили перерахунок


За період березень-квітень 2017 року спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві провели 14 позапланових заходів державного нагляду (контролю) суб’єкта господарювання ПАТ «Київенерго» за зверненнями фізичних осіб, на предмет дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контролю за регульованими цінами.

58 споживачів здійснено перерахунок на загальну суму 205075 грн від ПАТ «Київенерго», за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення.

Додатково повідомляємо, відповідно до законів України «Про ціни і ціноутворення», «Про захист прав споживачів», в разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі, ви маєте можливість звернутися з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві за адресою: 04093, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8, або за телефоном (044) 4869585.




Автор: pressa від 11.04.2017