Новини

Оплачувана якість має бути безперебійною!


      Завдячуючи фахівцям Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві, 35 фізичних осіб отримали у березні 2017 року перерахунок коштів за комуналку. Зокрема, ПАТ «Київенерго» компенсував їм збитки за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення на загальну суму 144561 грн. Натомість, вирішенню проблем передувало 11 позапланових перевірок цього відомого суб’єкта господарювання спеціалістами у сферах захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами.
     
      Скарги громадян щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, у зазначених випадках, завершились позитивними наслідками.




Автор: Редактор від 30.03.2017