Новини

Голова Держпродспоживслужби: Україні потрібно визначитися, який захист споживачів нам потрібен


Для того, аби створити європейську систему безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів, необхідно чітко розуміти який захист споживачів підходить саме Україні. На цьому наголосив Голова Держпродспоживслужби України Володимир Лапа в інтерв’ю «Дзеркалу тижня».

За його словами, якщо орієнтуватися на світовий досвід, то в більшості розвинених країн у комунікації споживачів та бізнесу держава майже не втручається. Незадоволені послугами звертаються до суду і там вирішують проблему з відшкодуванням матеріальних та моральних збитків.

«У наших споживачів можливості захистити свої права в судах зовсім інші, — констатує Володимир Лапа. — Самостійно це зробити вони, практично, не можуть, за винятком хіба юридично підкованих. Саме тому наша Служба не знижуватиме увагу до проблеми захисту прав споживачів».

Він наголосив, що тут уже зроблено перші кроки. Так, на сайті розміщені найактуальніші поради: куди звертатися, які документи подавати, зазначили контакти територіальних органів. «Починаємо з роз'яснювальної кампанії, а далі за скаргами споживачів виходитимемо на перевірки, пам'ятаючи, що реформа задумувалася задля зменшення кількості перевірок і контролюючих органів, задля спокійного функціонування бізнесу та повноцінного захисту прав споживачів», - підсумував Володимир Лапа.

Він також висловив переконання, що штат Служби на всіх рівнях вдасться укомплектувати хорошими спеціалістами, зокрема й колишніми. Якщо комусь бракуватиме знань та навичок — підучать. Діятиме досить серйозна освітня програма, пройдуть тренінги, які дадуть можливість поповнити запас професійних знань, підвищити кваліфікацію працівників. І лише після цього їх перевірятимуть на відповідність зайнятій посаді, екзаменуватимуть на профпридатність.



Автор: admin від 18.04.2016   |  Оцінка