Новини

Посилання
В ефірі українських телеканалів значно зріс обсяг інформації про алкогольні торгові марки, що подається під виглядом спонсорства. Така інформація останнім часом все більше набуває ознак реклами, зокрема містить зображення частини пляшки алкогольного напою, процесу виготовлення алкогольної продукції та ін.

Зазначена інформація транслюється в проміжок часу з 6 до 23 години та сприймається пересічним споживачем реклами саме як реклама алкоголю.


На сьогодні склалася прикра ситуація, коли спонсори-виробники алкогольних напоїв, користуючись прогалинами в чинному законодавстві, реєструють відеокадри рекламних роликів, як знаки для товарів та послуг, що дає їм можливість розповсюджувати на телебаченні по-суті рекламу алкогольних напоїв під виглядом спонсорства або супроводжують спонсорський ролик додатковим, привабливим для споживача, відео рядом.
На наше переконання, що базується на практичному досвіді, єдиним шляхом  вирішення зазначеної проблеми є повна заборона спонсорства за участю виробників алкогольних напоїв на радіо та телебаченні у період з 6 до 23 години.

Відповідні пропозиції Держспоживінспекція України надала Міністерству економічного розвитку і торгівлі України та Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації.



Додано: 08.04.2016 Автор: admin