Головне управління
Держпродспоживслужби
в м. Києві

Адреса:
м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Графік прийому громадян

Посилання: http://dpss.gov.ua/index.php?p=news&area=1&newsid=604&name=prodovzh-2017-u-i-v-demontovano-8604-nezakonnih-reklamnih-zasob-v

Версія для друку / Повноекранний перегляд




Упродовж 2017 у Києві демонтовано 8604 незаконних рекламних засобів - КМДА


Упродовж 2017 року в столиці демонтовано 8604 незаконних рекламних засобів, серед яких 4271 одиницю демонтували власники цих РЗ. Повідомила прес-служба КМДА.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

банер – 1501, вивіска – 1695, електронне табло – 94, елементи благоустрою – 3, конструкції на даху – 105, кронштейн – 778, лайтпостер на фасаді – 60, лайтпостер, що стоїть окремо – 471, прапор, прапорець – 18, телевізійний екран на фасаді – 5, телевізійний екран, що стоїть окремо – 3, тимчасова виносна спеціальна конструкція – 708, транспарант-перетяжка над вулицею – 58, транспорт – 22, тумба, що стоїть окремо – 683, холдер – 1476, щит на фасаді – 36, щит, що стоїть окремо – 888.

«Хотів би озвучити кілька цифр для порівняння: протягом 2016 року було демонтовано 5034 засоби зовнішньої реклами, у 2015 році – 3813, у 2014 – 1067. Динаміка більш, ніж позитивна, як ви бачите. До речі, вже днями буде презентована Схема розміщення наземних рекламних засобів. Мова йде про 922 сторінки графічно-текстових матеріалів у PDF-форматі, які є додатком до розпорядження про їхнє затвердження. За попередніми оцінками, реалізація Схеми дозволить зменшити кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату до 4500 одиниць на всю територію Києва», – додав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нагадаємо, упродовж грудня в столиці демонтовано 625 незаконних рекламних засобів, серед яких 258 одиниць – власниками цих РЗ.

Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже впродовж двох років.

Відтак, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів, кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату зменшиться до 4500 одиниць на всю територію Києва.