Ветеринарна медицина, у тому числі державний нагляд за діяльністю ветеринарних клінік

Звернення (скарга) оформляється відповідно до загального алгоритму розгляду звернень громадян. Необхідно надати відомості про найменування фізичної /юридичної особи - підприємця, адреси провадження діяльності, виду діяльності, документів, підтверджуючих надання суб’єктом господарювання послуг тощо, із зазначенням порушення суб’єктом господарювання законних прав заявника.

У такому випадку позаплановий захід державного нагляду (контролю) здійснюється за погодженням Державної регуляторної служби.

Консультації, роз'яснення, у тому числі й щодо підготовки звернення з даних питань, можна отримати за телефоном "гарячої лінії" Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві (486-95-85).