Оголошення

Статті

Кожному пасажиру необхідно знати свої права та обов'язки і що робити якщо виникли питання до авіакомпанії?

Шановні споживачі! У зв’язку з надходженням великої кількісті звернень громадян на неналежну роботу авіакомпаній Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві повідомляє.

Відповідно до Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 08.10.2014 р. № 520, Державна авіаційна служба (Державіаслужба) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України та є уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

Державіаслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює нагляд та контроль за дотриманням суб’єктами авіаційної діяльності вимог законодавства, авіаційних правил України, зокрема шляхом проведення планових і позапланових перевірок, аудитів та інспектувань, а також ситуаційних експериментів, випробувань, оглядів, спостережень.

Згідно зі статтею 101 Повітряного кодексу України уповноважений орган з питань цивільної авіації здійснює контроль за дотриманням авіаперевізниками та іншими суб’єктами авіаційної діяльності правил повітряних перевезень пасажирів, багажу, вантажу і пошти та за їх відповідністю вимогам і правилами України, зокрема в частині дотримання прав пасажирів, вантажовідправників, які користуються послугами з повітряних перевезень, та вимог щодо розгляду звернень пасажирів, вантажовідправників.

У поїздках часто бувають непередбачувані ситуації, які необхідно вирішувати швидко. Втрата багажу, скасування або затримка рейсу, запізнення на рейс - подібні ситуації відбуваються досить часто, тому кожному пасажиру необхідно знати свої права та обов'язки і установу до якої можна звернутись за допомогою.


Автор: pressa від 30.01.2018





  

Відеорепортаж