Оголошення

Статті

Цікаві факти про продукти харчування в магазинах

Українським законодавством прямо не передбачено право куштувати товар, який він має на меті придбати. Однак у статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» зазначено, що продавець зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати вичерпну інформацію про цю продукцію.

Ця інформація й може включати і смакові властивості продукції. Дегустувати заборонено, якщо не пропонують. Іншими словами куштувати продукти до оплати не можна, якщо не має сповіщення про зворотне.

Дуже розповсюджені випадки, коли люди просять продавця дати певний товар, а у відповідь чують: «Я б Вам не радила це брати». Стає зрозуміло, що в реалізації продукт або поганої якості або продукт термін придатності якого минув.

Але тоді питання: «Чому такий товар не знято з продажу»? Набагато гірше справи на даний час у супермаркетах, де як правило і запитати щодо якості того чи іншого товару немає у кого, консультантів торгівельних відділів днем з вогнем не відшукати. Ось тоді споживачам доводиться понюхати, помацати.
Куштувати продукцію можна лише у випадках, коли магазини на власний розсуд влаштовують промодегустації, викладають зразки на тарілочки і пропонують скуштувати.

Іноді супермаркети дозволяють дегустацію продукції, яка знаходиться за прилавком - ковбаси або сиру, але про це покупців сповіщають додатково. Краще утримайтеся від дегустації, поки ви не сплатили за товар. Або ж запитайте, чи можна куштувати товар на вагу, який продається за прилавком. І ще простежте за тим, щоб кошик або візок, який ви взяли для складання продуктів був порожнім, перед тим, як ви внесете (ввезете) його до торгівельного залу. І не залишайте його без нагляду під час покупок.

Магазин має право вимагати плату за знайдену біля каси обгортку з під цукерки або порожню упаковку від соку чи йогурту, і довести що вона не Ваша буде непросто.

У разі якщо Ви маєте намір сплатити за товар, але хочете його скуштувати по дорозі до каси, прямої заборони на такий намір у Законі України «Про захист прав споживачів» не має, проте поки ви не заплатили за товар, він є власністю супермаркету. Працівники магазину можуть вам зробити зауваження і попросити заплатити за нього на касі. Якщо відмовитеся його оплачувати, то можуть і поліцію викликати.

Споживачам необхідно бути обачними і уважними, дивлячись на продукти, які приходять у супермаркети для розфасовки, такі як печиво або цукерки і ми зазвичай бачимо їх на прилавках у прозорих пластикових контейнерах. Потрібно уважно дивитися на дату виробництва, а не фасування.

Оригінальний ярлик виробника на якому чітко зазначено: найменування виробника, склад, дата виробництва та термін зберігання– це запорука успіху для споживача. Такий ярлик повинен знаходитися біля фасованого товару, де його продають на ваги.

Не купуйте фасовані або вагові продукти , якщо відсутній вищевказаний ярлик, це може погано вплинути на ваше здоров’я. Також слід звертати увагу і на температуру у холодильниках. Супермаркети не проти заощадити на зберіганні продуктів. А у холодильниках не завжди підтримуються належні градуси температури, що свідчить про недотримання температурних режимів при зберіганні товарів. Температуру можна побачити на холодильнику, виробники часто обладнують їх спеціальними панелями. Ті, що швидко псуються, мають охолоджуватися до +2 +6. Але є винятки. Наприклад червона ікра і деякі види риби зберігаються при -2 -4. Слід знати, що температура у холодильнику має відповідати тій, яка вказана на упаковці товару.

Наша Вам порада, щоб не гадати чи добре охолоджений товар, навіть якщо температура у холодильнику у нормі, беріть з глибини. Такий товар точно буде не лише холоднішим, а й свіжішим. Якщо на касі з Вас взяли більше, ніж вказано на ціннику, вимагайте різницю або повернення грошей.


Автор: pressa від 24.11.2017





  

Відеорепортаж