Зворотній зв’язок

Законодавство

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції"

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про звернення громадян"

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування..."

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

 

Як надіслати електронне звернення

У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • порушене у зверненні питання не належить до компетенції;
  • не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника;
  • у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
  • містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.

Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.

 

Для выполнения этого действия, необходимо включить передачу реферера в Вашем браузере, или попробуйте перейти на эту страницу по ссылке




Прикріпити до повідомлення файл

Пожалуйста, пройдите несложную проверку Капча: